WIADOMOŚCI

Kubica pojedzie nową Alfą Romeo już jutro rano
Kubica pojedzie nową Alfą Romeo już jutro rano
Ekipa z Hinwil podała rozpiskę jazd swoich kierowców na pierwszą turę testów przedsezonowych.
baner_rbr_v3.jpg

Samochód C39 ma za sobą już pierwszy test, który 14 lutego na torze Fiorano wykonał Kimi Raikkonen.

Jutro o godzinie 8:15 przed garażem Alfy Romeo odbędzie się skromna prezentacja nowej maszyny w normalnym malowaniu. O ile kształty bolidu można było zobaczyć na zdjęciach z walentynek, tak maszyna miała wtedy na sobie specjalne barwy.

Trzy kwadranse po rozpoczęciu prezentacji w kokpicie zasiądzie Robert Kubica, który dołączył do zespołu w roli kierowcy rezerwowego. Po przerwie za kierownicą pojawi się Antonio Giovinazzi.

Polak dostanie jedynie pół dnia w trakcie pierwszej tury testów. W tej chwili nie wiadomo, czy pojawi się także w czasie drugiej, ale wcześniej spekulowało się, że planowano przeznaczyć dla niego cały dzień lub dwa razy po pół dnia.

Harmonogram Alfy Romeo na 1. turę testów:
Środa (19.02) - rano Robert Kubica, po przerwie Antonio Giovinazzi
Czwartek (20.02) - Kimi Raikkonen
Piątek (21.02) - Antonio Giovinazzi

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

15 KOMENTARZY
avatar
czuczo

18.02.2020 10:09

0

O, jak ja jestem ciekawy opinii Roberta o tym bolidzie.


avatar
Sasilton

18.02.2020 11:18

0

Zdecydowanie najgorszy dzień i pora. Zrobi może 20 okrążeń.


avatar
Heytham1

18.02.2020 12:35

0

@2 Ale da cenne wskazówki ekipie jeśli chodzi o ustawienie bolidu pod resztę tej tury testów. To będzie może mała liczba okrążeń ale za to jak cennych... W dodatku niech Ci, którzy uważają, że Robert się nie liczy w świecie F1, jego doświadczenie jest nic nie warte, nie rozumie opon i nie nadaje się w ogóle do F1...niech zwrócą uwagę na to, że Robert przy tak skróconej liczbie dni testowych będzie jedynym kierowcą testowym, który weźmie w nich udział.


avatar
champagnepapi

18.02.2020 12:45

0

@3 Ty naprawdę myślisz, że Kubica jest jakimś ewenementem i da cenne wskazówki zespołowi na resztę testów? jestem fanem Roberta od początku startów w BMW Sauber ale irytuje mnie pisanie o nim jak o jedynym człowieku który w każdym zespole jako jedyny rozumie zachowanie bolidu, może wróć na popularny blog gdzie takie wpisy są normalnością.


avatar
Heytham1

18.02.2020 13:09

0

@4 Nie o to chodzi. Po prostu uważam, że na pewno lepiej rozumie samochód niż Antonio, który po prostu ma mniejsze doświadczenie. Poza tym w F1 z jakiegoś powodu ludzie mówili i mówią, że Robert dobrze sobie radzi z ustawianiem samochodu i sprawami technicznymi. A ja bardziej wierzę w to co mówią ludzie siedzący na codzień w padoku i fabrykach zespołów niż ludziom z forum.


avatar
kdj

18.02.2020 13:17

0

i tu z Panem zgadzam się w 100 % !!!! ma to coś !!!!!


avatar
champagnepapi

18.02.2020 13:28

0

@5 mniejsze doświadczenie w erze hybrydowej? no nie, Antonio ma na koncie więcej startów, dodatkowo samochodami o 'konkurencyjnych' osiągach a nie źle zaprojektowaną taczką, szanuje Roberta i jego wiedzę techniczną natomiast nie wiesz nic o GIO, czy daje pomocny feedback czy nie, wszystko to są Twoje domysły a fajnie jest dyskutować popierając się faktami. Nie bierz tego do siebie, to nie jest atak, po prostu to jest niesprawiedliwe w stosunku do innych kierowców, w tym przypadku do Antonio


avatar
Heytham1

18.02.2020 14:18

0

@7 Nie umniejszam nic Antonio. Uważam go za dobrego kierowcę...być może na torze jest nawet szybszy od Kubicy. Ale z tego co wiadomo, Robert szybko odnajduje się w nowym samochodzie i potrafi szybko znaleźć odpowiednie ustawienia. Z jakiegoś powodu ten czas na torze dostanie a dni testowych jest bardzo mało.


avatar
lechart

18.02.2020 14:36

0

8. Heytham1 Myślę podobnie. Wystawiają KUB na początek, by znalazł im wstępne ustawienia, które będą potem poprawiać. Widać już było wielokrotnie, jak szybko "odnajduje" samochód, .. ostatnio, nie tak dawno, w DTM.


avatar
Sasilton

18.02.2020 16:18

0

9. lechart Zespoły doskonale wiedzą jakie dać wstępne ustawienie. Początek testów to sprawdzanie czy wszystko działa, czy czynniki dobrze odczytują dane itp. Potem siedzenie w garażu i kalibrowanie. Robert tu nic nie pomoże, bo nawet nie będzie miał w czym pomagać.


avatar
XandrasPL

18.02.2020 17:53

0

O nie! Już widzę te komentarzy belzebubów czy tam innych. Kubica dostaje pierwszy dzień i od razu z rana. Musi rozjeździć samochód. Te 4 godziny nic mu nie dadzą. Okr instalacyjne box. okr i znów box przez 1,5 h. Tak to wygląda pierwszego dnia. Nie zrobi dobrego czasu. A wtedy hieny wylecą bo Kubica znów ma gorszy bolid. Mam nadzieję, że dostanie pół dnia w 2 tygodniu. Jutro zrobi ok. 25-40 okr. i będą to okr. w tempie ślimaka aby zobaczyć co się dzieje z autem.


avatar
Luzak564

18.02.2020 18:22

0

@3 widzę że Cię poniosło nt. Kubicy, nie zapominaj ze w tym zespole jeździ Kimi które ma o wiele większe doświadczenie niż RK, @11 czy Ty masz jakiś problem? nie podniecaj się tak, przecież Kubica to tylko kierowca testowy


avatar
goralski

18.02.2020 18:59

0

Widzę tu bardziej wpływ Orlenu niż strategie Alfy. Jaki jest sens odbierać docelowym kierowcom czas za kółkiem na rzecz testowego? 2020 dla Roberta w F1 jest stracony a 2021 baaaardzo niepewny. Życzę mu jak najlepiej dla niego samego, oby był wysoko w DTM choć ciężko mu będzie w klienckim zespole coś osiągnąć, ale oby chociaż dobrze się bawił


avatar
Krys007

18.02.2020 19:10

0

To tylko testy...ale miło będzie zobaczyć jutro Kubicę nad Russelem (Tak - obaj jeżdżą rano i tak- będzie oficjalny timing)


avatar
Heytham1

18.02.2020 19:51

0

@10 Uwielbiam takich specjalistów jak Ty...pewnie byłeś w garażu podczas testów i widziałeś jak to działa no nie??


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu